5 תושבי עכו יועמדו לדין בחשד למעורבות בתקיפת מור ג'נאשווילי

קובי פינקלר No Comments on 5 תושבי עכו יועמדו לדין בחשד למעורבות בתקיפת מור ג'נאשווילי

בחלוף למעלה משנה: שב״כ עצר חמישה תושבי עכו אשר היו מעורבים בלינץ במור ג'נאשווילי בפרעות שומר החומות.

הפרעות בעכו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל-ימ״ר חוף, נעצרו ונחקרו בחודשיים האחרונים חמישה חשודים נוספים בגין מעורבותם בתקיפתו והכאתו של מור ג'נאשווילי בתאריך 12.05.2021 בעיר עכו.

החשודים, תושבי עכו הם:
ראני פיראן, בן 27
מוחמד חמאד, בן 25
איימן זלפי, בן 28
היסאם עווד, בן 31
סלאח מג'ג, בן 28

יוזכר כי כי מור ג'נשאווילי הותקף בידי המון משולהב, תחילה, באמצעות השלכת אבנים וחפצים לעבר רכבו בעת נסיעתו ואילו המשכה בהכאתו הנמרצת תוך שימוש באלות ומוטות ברזל והצתת רכבו. כתוצאה מן המעשים, איבד הקורבן את הכרתו, הובל לבית החולים בעודו פצוע באורח בינוני, שם אושפז לפרק זמן לא מבוטל ואף נדרש לשיקום ממושך.

במסגרת חקירת החשודים בשב״כ, התבררה מעורבותם באירועי הפרעות שארעו בעיר עכו במהלך מבצע "שומר החומות" ובכלל זה, מעורבותם באירוע תקיפתו מור ג'נאשווילי. על יסוד האמור, הועמדו החמישה לדין בשורה של עבירות חמורות, לרבות, עבירות אשר בוצעו ממניע לאומני, בנסיבות של מעשה טרור.

עצורים אלה מצטרפים לשני תושבי עכו, קוסאי עבאס ואדהם בשיר, שנעצרו ונחקרו כבר במאי 2021 באשמת מעורבות בתקיפתו של מור ג'נאשווילי ואף מולם הוגשו כתבי אישום בגין עברות חמורות דומות.

גופי הביטחון מסרו כי "שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל ממשיכים בכל העת, גם בחלוף שנה ויותר, בפעילותם לסיכול טרור ולאיתור מפגעים הנוטלים חלק בפעילות המסכנת את ביטחון המדינה, לרבות, אלה שנטלו חלק בפעילות טרור במהלך אירועי "שומר חומות".



0 תגובות